Pink Paw Print

18.8.2013

jukupekka

Viime viikon keskiviikkona tulin niihin mietelmiin, että työ jossa aloitin, ei ollut ollenkaan mun juttu. Ei ollenkaan mielenkiintoista, itse asiassa jopa vähemmän mielenkiintoista kuin edellinen työ, siellä sentään aika kului yleensä nopeaa :D Työnantajan kanssa asiallisesti sovittiin, että koeajalla voi lopettaa vaikka heti, enkä sitten enää siis seuraavana päivänä mennyt töihin, vaan hyppäsinkin junaan ja lähdin unikaverin perään etelään!

Oon sitten saanut loikoilla ja olla lomalla oikein urakalla. Mikä sinänsä varmaan on ihan oikeutettua, kun mulla ei ole ollut viikkoa enempää lomaa sitten... viime joululoman? Eikä mitään koulujuttuja tai mitään järjestelyjä alla. Kyllä kelpas.


Oon laitellu pari työhakemusta sinne sun tänne, mutta oon onnekseni rahallisesti sen verran tasaisella alustalla toistaiseksi, etten ole aivan hirveässä huutavassa pulassa asian kanssa. Oottelen kuumotellen, että joko siitä asunnostakin kuuluis jotaki ja pääsisin jo muuttamaan :3 Työkkärissä pitäis sitten varmaan käydä, ja kelassa. Mutta no worries, kyllä nämä tästä tapahtuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3