Pink Paw Print
Näytetään tekstit, joissa on tunniste alkoholi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste alkoholi. Näytä kaikki tekstit

10.7.2016

monsterimittainen päivitys kesästä

Hoksasin just, että mun edellinen merkintä on kirjoitettu 19.5. Malagan reissusta. Keskeneräisiä luonnoksia kyllä löytyy, kun kesän aikana oon niitä muutaman aloittanut. No, mitä mun kesään on muun muassa kuulunut:


Äiti ja Tiina tuli yllätysvierailulle Toukokuun lopussa - ja Jussi piti yllärin tosi hyvin salassa, mulla ei ollut aavistustakaan koko juonesta! Mulla oli enää yksi tentti jäljellä ja pääsin aloittamaan kesäloman, joten tää vierailu oli ajoitettu loistavasti.

Jätettiin tällä kertaa Särkänniemessä pyöriminen väliin, ja käytiinkin Pyynikin näkötornilla kattelemassa maisemia (ja pyöräilykisoja!) ja syömässä munkit, pyörähdettiin Arboretumissa käveleskelemässä (vinkki: hienoista maisemista huolimattaan siellä ei toukokuun lopulla vielä hirveästi ole kukkia) ja tietysti Ahvenisjärven sorsaystäviä piti käydä tervehtimässä. Toki myös yleistä löhöilyä, hengailua ja grillikauden avaaminen kuului asiaan. Tehtiin myös harvinaisen onnistunut shoppailureissu, kun UFFilla sattui olemaan 5e/muovikassi -tarjous. Kerrankin raski ostaa jotain vaatetta!

Näköala Pyynikin näkötornista, jossa minäkin kävin ensimmäistä kertaa, vaikka pian 2 vuotta ollaan jo Tampereella asuttu.
Äiti keskustelee eläinten kanssa :D 

Kesäkuun alussa menin vuorostani Raaheen, joka oli todella hyvä reissu. Äidillä oli viel muutama päivä kesälomaa jäljellä, joten päästiin käveleskelemään (ja ihmettelemään Raahen penkittömyyttä), ja tehtiin pyrähdys maalle ihmettelemään lampaita. Niina värjäs mulle kesätukan, mä sain nukkua koko lomani majassa (paitsi sitten kun Jussi tuli, ei viltti oikein riittänyt levennettyyn patjaan) ja ehdittiin vielä juhlia Niinan valmistujaisiakin. Takaisin tultiin Onnibussilla, mikä kyllä kehitti istumalihaksia. Vaasassa pari tuntia seistessä haettiin sairaalle Jussille yskänlääkettä, joka ei juurikaan auttanut.

Niina teki ihan uskomattoman työn mun hiuksien kans, tässä meni oikeesti ihan reilusti aikaa. Ja oli muuten pehmeät hiukset jälkeenpäin, huolimatta käsittelystä!
Majani.

Kotiin palattuani mä sain viimein laitettua kesäkukat, ja me testattiin Jussin kanssa tehdä omaa limonadia (josta en kerro enempää kuin sen, että hedelmämehujen puristukseen on käytetty tyynyliinoja). Ennen Juhannusta käytiin vielä Porin ja Lassilan suunnasa, ja söin ravintolasta oikeasti elämäni parasta lihaa!

Pelargonit ja Verenpisara. Aluksi oli tarkoitus ostaa vain Pelargonit, mutta kun kukkateltassa olin aikani kierrellyt ja kaarrellut uudestaan ja uudestaan tuon Verenpisaran luokse, niin tiesin että se on ostettava, tai jää harmittamaan :D

Limonadin valmistusta...

Juhannus me vietettiin ensimmäistä kertaa Tampereella, ja se oli kyl huikee! Alkuilta pelailtiin ja heitettiin itse tehdyn limonadin sekaan kaikennäköistä alkoholia, loppuillasta päätettiin lähtä keskustaan näkemään välillä muitakin ihmisiä, siitä huolimatta ettei bussit liikkuneet ja piti maksaa taksista. Mut kyllä se kannatti, hauskaa oli!

Juhannuksen jälkeen pari lepopäivää ennen kuin startattiin kohti Kausalaa, mikä sekin oli todella hyvä reissu. Käytiin Jussin äidin kanssa metsäkävelyllä, onnistuttiin menemään harhaan ja päädyttiin kävelemään 2 tuntia. Juhlittiin pienimuotoisesti Jussin syntymäpäiviä monen erilaisen kakun kera. Käytiin kalassa (ja parin tunnin kalojen ruokkimisen jälkeen saatiin yksi lohi!)

Vaikka kalastettiin eri puolilta lätäkköä, ei me tästä saatu yhtäkään kalaa, vaan meidän piti siirtyä hieman pienempään. Lohi tuli kuitenkin!

Lyhyt stoppi Tampereella, ja lähdettiin vielä Vantaan suuntaan testaileen virtuaalitodellisuutta HTC Vivellä. Aivan älyttömän hauska laite kyllä. Mutta pahin kuumotus hankkia 1000 euroa maksava peliväline kyllä helpottui, kun huomas että se pelivalikoima ei oo vielä mitenkään hurjan mahtava.

Jussi virtuaalitodellisuudessa.


Kaikkea ei yhteen tekstiin mitenkään saa mahtumaan ja paljon jää pois, ihan vaan senkin takia että mua itseäni ei motivoi juuri koskaan lukea ihan hirveän pitkiä päivityksiä, ja yritän välttää sellaisia kirjoittamasta itsekin parhaani mukaan. Siksi en tiedä, miten hyvin se tästä tekstistä välittyy, mutta mun kesä tähän mennessä on ollut aivan mahtava. Uus "paras kesä ikinä."

Jotenkin tuntuu, että tänä kesänä joka reissu on ollut poikkeuksellisen hyvä (aina ne on hyviä, mutta tänä kesänä jotenkin erityisen hyviä.) Vaikka meillä on ollut paljon matkailua vähän sinne sun tänne, niin ei oo ollut liian kiire, vaan ollaan ehditty myös olla rauhassa kotona ja vaan hengailla, pelailla, katella sarjoja ja muuta vastaavaa, yhdessä ja erikseen, mitä mulla olikin eniten ikävä tuossa kevään koulukiireissä. Sitä on luvassa nyt toivottavasti pari viikkoa, sitten mietin onko seuraava matka heinäkuun lopulla vai elokuun alussa :)

Toivottavasti teillä on ollut yhtä hyvä kesä kuin mulla, ja nauttikaamme vielä tästä loppupuoliskosta, vaikka illat jo pimenee!


14.9.2015

harri hylje

Kyllä on taas menty ja meinattu. On tähän opiskelijan elämäntahtiin pieni totuttelu taas. Jos haluais tiivistää, niin toissaviikolla oli Alkumetri (ja saman viikon perjantaina lähdettiin Pihvien kans risteilylle), viime viikolla oli Tursajaiset, ja tällä viikolla olis ensimmäiset Pistot! Että huhhuh! Ja siis minä sanon huhhuh, vaikka yksistäkään noista opiskelijapirskeistä en oo ollut alkoholi-linjalla, ja propsit vaan niille jotka siellä jaksaa juodakin :D Mulla ei kyl energia riitä. Mutta kiva niissä on silti käydä, tollaset teemalliset pirskeet on aina jees!

Meidän luokalla oli Tursajaisissa teemana miimikot


Pihvien risteilyllä pääasia oli tietysti se buffetti, ja tais tulla sen verran syötyä että illan aikana kulutetut pari alkoholijuomaa oli vähän yhtä tyhjän kans, maha oli niin täynnä koko illan että millään ei ollut mitään vaikutusta. Siitä huolimatta paluumatkalla junassa oli kyllä jo hyvin väsyneet jutut. Kyllä sitä välillä ihmettelee, että miten sitä osaakin valikoida semmosia just sopivanlaisia ja oikealla tavalla sekaisin olevia ihmisiä ympärilleen<3


Löydettiin laivalta joku maailman upeimman värinen drinkki!


Viime viikonloppuna ennätin käymään pikaisen mutkan Raahessa, ja hoksasin, että edellisestä kerrasta ehti kulua lähes 2 kuukautta. Aika vaan taas harppailee niin hirveitä jaksoja kerrallaan, että ei voi tajuta!

Ja mitä taas ajan harppailuun tulee, oon muka käynyt tuota kouluakin jo lähes kuukauden. Tuntuu aivan omituiselta... Hirveä määrä infoja ja asioiden läpikäymistä siinä alussa tosin saattoi vähän sekottaa, kun tuntui ettei pariin viikkoon päästy mihinkään "itse asiaan." Tänään kuitenkin päästiin yhden asian ytimeen, kun päästiin harjoittelemaan laskimoverinäytteen ottoa avoneulalla. Hirveästi mää sitä jännäsin, mutta ei se mitään kovin mahdotonta hommaa ollutkaan! Opettaja sanoi, että ton ekan tunnin tarkoituksena on ennen kaikkea sellasen onnistumisen tunteen saaminen, ja täytyy kyl sanoa että se tavoite ainakin täyttyi. Koulupäivän jälkeen oli aika hieno fiilis! On se onnistuminen vaan kivaa.

30.8.2015

hopeinen kuuuuuuuuuuu

Koulun lisäksi myös opiskelijaelämä startattu virallisesti, kun torstaina käytiin bubirundilla. Mulla oli hieno suunnitelma, että otan kaikkialla vaan vettä ettei mee rahaa. Mutta sitten näin ne hinnat. Tyyliä vesi1e, limu1,5e, shotti2e, kalja3e... Ei tullut juotua pelkkää vettä!

Illan päätteeksi kun pääsin kotiin, Jussi oli onneksi tilannut itelleen illalla pitsaa ja ristikkoperunoita ja jättäny niitä mullekki, oli aika 5/5 -elämys!

Sit onkin tullut lepäiltyä, lähdettiin käymään Kausalassa kun Jussilla vuorostaan oli luokkakokouskekkerit tiedossa. :D Matkalla huomattiin, että ollaan äänikirjojen suhteen hyvin nirsoja: ois haluttu kuunnella Sherlockia, mutta löytyi pelkästään naisten lukemia, ja ei Sherlockin ääntä voi lukea nainen??? Sit löydettiin yksi mies, mutta sillä oli ihan perus jenkkiaksentti ja se nyt ei kelpaa, koska kyllä Sherlock nyt vaan tarttee oikean brittiaksentin!

Ei sit löydetty mieluista äänikirjaa, eikä kuunnellu Sherlockia.


Ärsyttää kun oon ihan jumissa Binding of Isaacissa. En saa mitään uutta avattua. Mulla kävi joku aivan ihme aalto ton pelin kans; ekaan 24 tuntiin en saanu juuri mitään aikaseks tai mitään avattua. Sitten tuli toiset 24h jolloin sain vaikka mitä avattua, koko ajan tuli jotain uutta ja jännää. Nyt taas hyytynyt, eikä tuu yhtään mitään. No, ehkä sit taas toisen 24h jälkeen....?


PS. MIKÄ HITTO se eilinen jättitäysikuu oli, ihan ku joku ois suoraan ikkunan takana ollu katulampun kans!

21.7.2015

heinäkuun loppuspurtit

Nyt on taas ollu sellanen menoputki, että huhhuh! Startti lähti siitä, kun perjantaina pääsin lähtemään Tammerfesteille kun Jussi oli ostanut mulle lipun sinne :3 Harmittelin nimittäin aiemmin, että Yö ja Happoradio ois kyllä ihana käydä kattomassa (vaikka molemmat niistä oon jo nähnyt aiemmin), enkä olis kyllä raskinut sitä lippua itse ostaa. Loppu hyvin kaikki hyvin joka tapauksessa, pakkasin mukaan lompakon, pienen kameran, puhelimen ja hain lidlistä pienen vesipullon ja lähdin festaroimaan!


Kun tulin päivällä, Jukkapoika aloitteli juuri soittamista. En oo hirveä fani, mutta auringossa oli kiva paistatella! Ja onneksi se aurinko paistoi, edellisenä päivänä oli ilmesesti ollut melkoiset rankkasateet, ja jossain vaiheessa kyllä tummia pilviä näkyi kauempana perjantainakin. Mutta ne onneksi menivät vaan ohi!
Happoradio, loistava keikka ja sain kuulla suuren osan lemppareistani!

Yö veti taas aivan ilmiömäisen esityksen. Ollilla on vaan niin huikea lavakarisma ettei voi edes tajuta :D Yleisöä laulatettiin urakalla.
Apulantaa jäin katseleen vähän kauempaa, fiilistellen päivän ainoaa oluttani :D

Illan viimeinen esiintyjä Haloo Helsinki<3

Haloo Helsingillä oli myös kunnon pommi-liekki-säihke -tehosteet, tykkäsin!

Oli kyllä mahtava päivä. Ajattelin aluksi, että hieman orpo olo lähteä festareille ihan tyhjätaskuna, mutta loppujen lopuksihan siellä ei tarvitse rahaa. Happoradion ja Yön keikoilla laulamisen ja heilumisen jälkeen kyllä oli melkonen nälkä, mutta toisaalta parin mahtavan keikan jälkeen oli myös fiilis, että tekis mieli istahtaa nurmikolle ja ottaa yksi olut. Siinä sitten punnitsin, ostanko viimeisillä kolikoillani makkaraperunat vai kaljatölkin. Ja päädyin ostamaan jälkimmäisen :D Kotona oli kuitenkin lihapullat ja muusit valmiina, ja päätin että sielunruoka ja fiilistely on tärkeämpää.


Loppuillasta myös treffasin pari kaveria, jotka majoitettiin meille. Heti lauantaina nimittäin lähdettiin jengillä Mäntsälään juhlimaan. Ja huhhuh, mitkä juhlat ne olikin! Hirveästi tuli käytyä mielenkiintosia keskusteluja, vielä enemmän tuli naurettua, ja baarissa kyllä kulutin tanssilattiaa oikein urakalla. Kello oli 3am kun vilkaisin aktiivisuusrannekettani, joka näytti, että oon suorittanut jo 160% päivän tarvittavasta liikunnasta :D:D No, aika hyvä että tuli tarve jo siinä täyteen, se loppuvuorokausi nimittäin menikin aika heikossa hapessa. Onneksi sentään ei tarvinnut muuta kuin ajaa Tampereelle autolla ja sitten lähdinkin jo Raahea kohti, joten junassa sai rauhassa löhötä.

Meidän hilpeää juhlaporukkaa. Tosin kaikki ei edennyt baariin asti, mutta tämä on ainoa kuva, jonka otin koko illan aikana! :( sinänsä harmi, koska oli kyllä semmoset juhlat, joista ois halunnut kehittää kuva-albumiin paljon hauskoja kuvia.


 Maanantaina ruvettiinkin äidin kans suursiivoukseen. Käytiin pesemässä matot ulkona, imuroitiin ja pestiin lattiat, eli kunnon urakka! Illasta korkattiin viinipullo museon rannassa fiilistelyn merkeissä, mutta siinä mukavia rupatellessa ja juodessa se alkoholi taas onnistui tekemään taikojaan. Käytiinkin mutka ottopojassa lämmittelemässä, ja kun se meni kiinni, palattiin ulos. Tuli kuitenkin vessahätä, joten eihän se auttanut kuin mennä bluukkariin vessaan :D ja siitä vessasta olikin hyvin lyhyt matka tiskille. Ja sieltä tanssilattialle. Maanantai-iltana bluukkari oli kuitenkin todella tyhjä, ja siellä me kaksistaan vallattiin tanssilattia, kun tuttu DJ soitteli meille meidän toivebiisejä valomerkkiin asti. Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä mulla on maailman paras äiti <3



Loppuillasta ehdin vielä käydä henkeviä keskusteluja vastaan tulleen vanhan kaverin kanssa, ja päädyin pyörähtämään myös siellä kämpillä :D Siinä kyllä tuli jo mietittyä, että onpas utopistista olla yhtäkkiä kylässä ihmisellä, jonka kanssa ei ole tullut juteltua moneen moneen vuoteen. Mutta joskus pitänee vaan heittäytyä virran vietäväksi ja katsoa mitä tapahtuu, tai jotain.

7.5.2015

Kirsi on eksynyt

Viime viikonloppuna koin ensimmäisen vapun jossain muualla kuin Raahessa, ja hyppäsinkin heti oikeeseen extreme-vappuiluun, kun lähdettiin porukalla koskenrantaan! Ja täytyy kyllä nyt todeta, että on maineensa veroinen. Järjettömän paljon porukkaa, niin teinejä kuin aikuisia, paljon opiskelijoita, suomineidon patsas lakitettiin, anarkistit oli tukkineet yhden tien ja poliisit tuli kunnon varusteilla ajamaan ne pois, puhelinyhteydet oli oikeasti ihan tukossa ja niin, hauskaakin oli! :D
Pieni pala suuresta porukasta. Ois ollut kiva jostain hämeensillalta napata kuva koskenrannasta, mutta eipä tullut sitä tehtyä.

Meitä oli hyvä porukka. Käytiin yhdellä kaverilla alottelemassa ennen ku lähdettiin, ja samalla puunattiin kaikki vielä bilekuntoon (mm. meikkejä, peruukkeja ja Jussille pinkit hiukset!). Oltiin oikeen värikkään näkönen joukko :D mun kamerassa on kyllä kosolti kuvia, joista meidän värikkyys kävis loistavasti ilmi, mutta ne on kyllä ihan julkisuuteen kelvottomia.

Poliiseja!

No, ilta meni varsin nopsakkaa siinä kun istuskeltiin, juteltiin ja juotiin, kunnes tuli sitten niin kolea, että lähdettiin etsimään jotain baaria. Joukossa oli yks 19v, ja se luonnollisesti hankaloitti hieman asioita, kun joka paikassa oli k-20. Löydettiin sitte joku ihan ennen kuulumaton "Pub Simon", jonka olemassaoloa kukaan ei oo koskaan tiedostanut, mutta sinne päästiin kaikki sisään, ja tultiin vielä ennen pahinta ruuhkaa! Ihan siisti paikka kyllä, että ihan hyvä löytö tehtiin :D

Tässä kuvaa melko loppuillasta, mun kauniista peruukista ja meikeistä (ja ilmeestä...:D) Oli muuten ensimmäinen kerta elämässäni ku pistin tekoripset päähän!


Mulla on ollut nyt 6 päivän työviikko menossa, huomenna jo viides päivä, sitten enää kuudes, ja lähdenkin äitienpäiväksi Raaheen! Sen jälkeen: 3 viikkoa kesälomaan!!!


Pakko lisätä loppuun vielä tää jo aiemmin jakamani vappukuva, ihan vaan koska tuo Jussin pinkkitukka+kruunu combo on niin söpö :3



30.3.2015

tässä on viivakoodi

22 vuotta. Huhhuh. Jotenkin sitä aina 13-vuotiaana luuli, että kaikki 20-vuotiaat nyt vähintään on jo ihan aikuisia ja isoja ihmisiä, mutta tässä vaiheessa kyllä tuntuu yhä siltä, ettei oo lähelläkään aikuista. :D Samalla tavalla sitä vielä pelataan ja leikitään, suunta välillä yhtä hukassa kuin aiemminkin (kuinkahan mones vuosi tää nyt on kun mietin, että mihin kouluun haen ja missä järjestyksessä???) eikä vieläkään löydy vastausta siihen "mitä sää haluut tehdä kun oot iso?" -kysymykseen.

Synttäriherkkuja! (juustokakku puuttuu kuvasta)

Ilta oli kerrassaan mahtava. Paikalla oli hyviä tyyppejä, pelattiin Trivial Pursuittia ja juomapelejä, otettiin shotteja ja keskusteliin niitä näitä, ja vasta joskus yhden maissa lähdettiin edes etenemään keskustaan päin.

Kiihkeää Trivial Pursuitin pelaamista

Sitä kyllä jaksan aina taivastella, miten Raahessa on kallista käydä yökerhossa. 6 euroa sisään per henkilö, 9.90e punainen kala, melkeen 7e lonkero... Ymmärtäisin, jos kyseessä ois joku hienompi yökerho, jossa tällaset hinnat on ihan odotettavissa, mutta kyseessä on kuitenki ihan perusbaari. Kai se sitten on, kun Raahessa ei oo juurikaan kilpailua, ja käviöitäkin varmaan vähemmän kuin isoissa kaupungeissa, niin jostainhan sitä voittoa täytyy tehdä :D

Mutta joo, tämän asian suhteen oon kyllä onnellinen siitä, että asun nykyisin Tampereella, yöelämässä ihan kohtuuhinnat ja raskii jotain ostaakin. Ihan näin parin viikon päästä pidettäviä Tampereen synttäreitä silmällä pitäen :D:D

Asiaankuuluva juomapeli

Mutta eipä siinä, minä jatkan nyt sitten päiviäni 22-vuotiaana, ulkona näyttää tulevan vettä, salille pitäisi lähteä ja hohhoijaa, hyvää alkavaa viikkoa vaan kaikille säästä huolimatta!

16.6.2014

havumies

Nyt on ainakin yks stressin aihe poistettu: mulle varmistui opiskelupaikka Tampereen ammattikoulusta! Kakkosvaihtoehtohan se mulle on, mieluummin toki menisin ammattikorkeaan, mutta nyt ainakin on tää varasuunnitelma todettu varmaksi :D Että ei voi tulla enää toista tällasta vuotta, ettei oo mitään tekemistä tai suunnitelmaa!


Viikonloppuna päästiin kans juhlistamaan Jussin valmistujaisia! Asiaankuuluvasti 2 litraa viinaa oli muokattu fancyyn muotoon karkkien avulla, äiti leipo pari suolasta piirakkaa, ja vielä puoli tuntia ennen juhlia käytiin sittarista hakemassa sipsiä ja karkkia :D Vasta päivää ennen käytiin siivoamassa se Jussin solukämppäkin elettävään kuntoon. Että ei yhtään viimetingassa ite juhlajärjestelyt!



Mutta ei sillä, oli aivan mahtavat juhlat! Oli pitkästä aikaa kunnon juhlafiiliskin, mulla on edeltävinä viikonloppuina ollut se vähän hukassa. Oikeen nostalgista oli myös hengailla tuolla Jussin kämpillä, me kun ollaan enimmäkseen majoituttu tänne mun yksiöön. Jotenki noilla Kummatin solukämpillä on bileiden kannalta ajateltuna jotain ihan omaa tunnearvoaan!

28.3.2014

hurja Bill

Maaliskuu on kyllä mennyt taas aivan uskomattomalla nopeudella. Puhumattakaan siis kuluneesta vuodesta: lauantaina tulee 21 vuotta elämistä täyteen. Aika hurjaa!

Juhlimaan kuitenkin pääsen jo huomenna  tänään, koska perjantai nyt vaan on kivempi päivä alkoholin nauttimiselle, en tiedä miksi, mutta jotenkin sitä työttömänä ja kouluttomana lusmunakin tuntee sellasen alkavan viikonlopun kutinan :D Vaikka aikaisempaan verrattuna nykyisin tulee tosi monet viikonloputkin vietettyä vaan pelien tai netflixin parissa.

Tällä viikolla on tapahtunut muutakin kivaa! Lähdettiin kavereiden kanssa keskiviikkona Ouluun tsekkaan Stam1na. Oli kyllä jo aikakin, koska vaikka sitäkin on tullut melko pitkään kuunneltua ja keikkoja on varmasti ollut lähistöllä ennenkin, niin en ollut ikinä nähnyt sitä vielä livenä. Hyvä menohan siellä oli kyllä ja sain kuulla omat lempparibiisit<3 Tietysti tollasen raskaan musiikin baarikeikkojen ongelmana on se, että ääni menee välillä tosi epäselväksi. Mulle kävi useamman kerran niin, että tajusin vasta siinä vaiheessa, kun kertsi tulee, mikä biisi on edes kyseessä :D Tosin me myös oltiin aivan siinä kaijuttimien vieressä, että sekin voi vaikuttaa asiaan...

SITTEN VIELÄ. Maanantaina tehtiin äidin, siskon ja siskon kaverin kans pieni reissu maaseudun rauhaan, kun sinne oli tullut uusia ystäviä :3

ANKANPOIKASIA! Kuin söpöjä (puhelimella otetuista hämäristä kuvista huolimatta!) :3 Rakastuin noihin aivan hirveästi, oisin voinu vaan pistellä ne kaikki taskuun ja ottaa kämpille kipittelemään. Vaikka en maaseudusta yleisesti hirveästi välitä, niin on kyllä ihana jos on paljon eläimiä<3





En taas kyllä tiedä yhtään mitä teen vielä hereillä. Oli tarkoitus vaan maksaa laskut, pelata pari peliä lollia, tehdä pikaisesti postaus ja mennä nukkumaan, että jaksan herätä huomenna tänään aikaisin kauppaan ostamaan boolijuomia sun muuta, mutta yhtäkkiä kello vaan on 5 aamulla. Miksi näin tapahtuu?

23.6.2013

sipsit ja sipsit

Alkoko mulla muka vasta lomaviikko? Wait, loppuko mun lomaviikko jo? Mitä häh? Juhannus oli ja meni, mikä lienee tarkoittaa, että päivät alkaa taas pikkuhiljaa lyhentyä. Ja just kun tuntui, että alkoi tulla valoisaa!

Jänskää on joka tapauksessa tulossa, sillä pian pitäis alkaa tulla niitä pääsykoetuloksia. Musta on jotenkin tosi epäreilua pitää ihmisiä epätietoisuudessa näin pitkään, ne kokeet oli kuitenkin jo kesäkuun ekalla kokonaisella viikolla, miks pitää venyttää näitä tuloksien saamisia näin paljon! Vai kestääkö niillä muka noin kauan päättää ketä ne sinne ottaa, hrr >:I Kuitenkin tässä saa hermoilla asunnosta ja koulusta ja kaikesta mahdollisesta, niin eikö ne vois vähän helpottaa meidän tuskallista elämää?

Näin grillataan oikeaoppisesti.
Viime viikonloppuna onnistuin vielä ennen lomaa sairastumaan hirveeseen flunssaan, mutta hyvin siitä huolimatta juhlittiin parit synttäripippalot ja vedettiin absinttia bluukkarissa särkylääkkeen ja nenäsumutteen voimin. Mikäs siinä! Maanantaina sitten vaan kuolemanväsyneenä aamusta junaan ja Turkuun pikavisiitille Santerille. Samalla reissulla ehdin myös ensimmäistä kertaa elämässäni moikkaan velipuolta, jonka nimikin saatiin selville vasta reilu viikko takaperin. Jännä jännä jännä!


Loppuviikon olin varannut ihan autuaasti vaan rentoutumista varten, ja sekin kyllä onnistui aika hyvin. Jos rehellisiä ollaan, niin aika paljolti nämä päivät on menneet loikoillessa ja nauttiessa alkoholia eri porukoissa (ja yksin koneella). Flunssakin hävisi jossain vaiheessa. Juhannuksen jälkeen mulla oli ensimmäistä kertaa pitkään aikaan krapula, nimittäin päätä särki iltaan asti ja aivan varmasti tunsin, miten maapallo veti täysiä rinkiä avaruudessa. Ja mulla ei siis ole ikinä krapulaa, ei oikeasti ikinä :D

Melkein tekisi mieli sanoa, että nyt saa juhliminen riittää, mutta ketä tässä huijaa kun ensi viikolla on Raahe Festaria luvassa ja sitä seuraavalla viikolla kavereiden synttäreitä yms... 

Olenpas minä vastuuntuntoinen ja asiallinen aikuinen!


No sentään huomenna pääsee taas töihin, saa jonkinlaisen arkirutiinin takaisin paikoilleen ja asioita aikaiseksi. :D Ei mene ihan höpöhöpöksi koko homma. Vaikka kai sitä pitää elämässä välillä vähän... elää.


1.5.2013

possumunkki

Toukokuu. Samalla tavalla kuin bluukkari imasi eilen mun rahat, tuntuu joku imevän tuota aikaakin. Mihin se karkaa? Äsken oli joulu! Mulla on valmistujaiset kohta ja oon suunnitellut niitä yhtä paljon kuin kuukausi sitten. Tai kaksi. Pääsykokeetkin häämöttää edessä, enkä oo muuta kuin silmäillyt epäilevästi ennakkotehtävää.

Tuli taas ihan joulufiilis kun katoin ulos ja siellä sataa yhtäkkiä lunta. Mun ikkunasta näkee just tommosen hulmuavan suomenlipun, kaljut puut ja lumisateen. Vois melkein kuvitella, että on itsenäisyyspäivä :D syksy jäämässä taakse ja talvi tulossa.

Täydellinen ilma kääriytyä vilttiin Doctor Whon ääreen kera siman ja ihan vaan nautiskella vapaapäivästä! Thank god en oo sitä ihmistyyppiä, joka kärsii hirveästi krapulasta, koska jos olisin, niin mulla ois varmasti vuosisadan tukkakipu.

Tuota lunta tulee oikeasti aivan älyttömästi.

kevät kummatissa