Pink Paw Print
Näytetään tekstit, joissa on tunniste posti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste posti. Näytä kaikki tekstit

27.7.2013

Vakit ja lorikset

Helteet on vissiin tullu takasi. Pesin tänään auton ja tuntu, että sormet palaa kun pelti niin kuumana ö_ö Käytiin eilen äitin kans nakkaamassa viimein talviturkkikin! :D Hyvissä ajoin.


Sopivasti iski nämä helteet tosiaan, sillä mulla on huomenna viimeinen päivä töitä Take Awaylla :D Ehdin vielä kuolemaan kuumuuteen! Mun oli tarkoitus pitää nyt sitte töiden loppumisen jälkeen pari viikkoa lomaa, mutta koska hain randomisti yhtä tosi kiinnostavan kuulosta henkilökohtasen avustajan paikkaa ja menin jotenkin ihmeessä jopa saamaan sen paikan (KERRANKIN MUT VALITAAN JOHONKIN!!!), niin mulla alkaakin siellä sitten heti ensimmäinen päivä työt, eli jää vain kolme päivää lomaa! Mutta ei viitsi kuitenkaan valittaa, mielenkiintosen olonen työ hyvällä palkalla.


Tosiaan, tilasin myös itelleni viimein sen uuden kameran! Verkkokaupan uskolliseen tyyliin se tuli postissa supernopeasti jo pari päivää tilauksen jälkeen <3 Oon vähän tuota päässyt näpertelemään, mutta kunnon muistikortti uupuu, ja se rajoittaa tätä kameran käyttöä melkoisesti :D Pitää käydä ostamassa, mutta kun maksoin tuon kameran heti kerralla pois, ei rahaakaan jäänyt kovin hurjasti. MUTTA onneksi pian on taas palkkapäivä! Siihen asti pitänee vielä tyytyä puhelinkameraan.

16.4.2013

mökkijuusto

Olipa iloinen yllätys, kun tulin kotia, ja yks mun tilaamista kirjoista oli tullut postissa :3 Kun kerta oli toimitusajaksi sanottu 7-14 päivää, niin odotin, että se on taatusti 14 eikä 7. En kyllä taas ymmärrä, mikä järki siinä sitten on, että nuo lähettää mulle yhden kirjan kerrallaan, kun tilasin kolme samalla kerralla, mutta OH WELL kunhan ne toiset tulee kohta perässä niin elämä on ihanaa.


Mitenhän tästä malttaa joogaan lähteä :D


Mulle soitti tänään 2 puhelinkaupustelijaa/kyselijää varmaan kymmenen minuutin sisällä, jos sitäkään. Ensimmäinen ois halunnut tehdä jotain galluppia D-vitamiinista, ja toinen ois halunnut lähettää näytepakkauksen, jossa on sheivaushöylä terineen ja kahdet pehmeät puuvillasukat??? Confusing.