Pink Paw Print
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit

8.12.2016

Koira ja kylpyamme

Mulla on ollu aivan järkyttävä koulukiire muutaman viime viikon ajan. Kaikki lähti sellasesta loppusyksyn molekyylibiologian opiskelurumbasta, joka sulavasti siirty biokemian ja genetiikan opiskelurumbaksi, ja siitä se vaan jatku, kun aina tuli uusi koe toisen perään, samalla kun uusia aineita alko. Ja tällä samalla rallilla mennään jouluun asti. Ensi viikolla 2 koetta, sitä seuraavalla vielä 2, josta päästään suoraan joululomalle.

Tarpeetonta liene siis sanoa, että aavistuksen verran on vanne kiristänyt päätä. Vaikka kyllä mä oon yrittänyt tosi parhaani mukaan priorisoida, että opiskelen eniten sitä, mikä mua kiinnostaa, ja sitten ne vähän vähemmän oleelliset asiat luen vaan kevyemmin. Tunnistan itessä melko hyvin sellaset "varo loppuunpalamista" -oireet, jos niitä ilmaantuu, ja viime aikoina sitä on kyllä vähän ollut ilmassa. Tsemppinä toimii kuitenkin se, että enää 2 viikkoa joululomaan, kyllähän sellanen aika nyt menee vaikka päällään seisten.


No, pääsin kuitenkin tekeen kunnon irtioton arjesta kun lähdettiin viime viikonloppuna käymään Jussin ja Jussin perheen kans Helsingissä. Ihan tarkoituksellisesti jätin kaikki koulukirjat kotiin, jopa läppärin, että oikeasti tulisi pidettyä se parin päivän paussi. Kyllä oli hyödyllistä, vaikka sitten maanantain tenttiin astellessa olikin mahanpojassa se vähän ikävä "tiiän että olisin voinut valmistautua paremmin" -fiilis, täysin sen arvosta!


Käytiin sekä perjantaina että lauantaina nauttimassa aivan ihanat kolmen ruokalajin illalliset. Tuli taas kokeiltua paljon sellasta, jota en oo koskaan syönyt, kuten graavattua hevosta, jonkin sortin artisokkaa (kuvassa), lakritsi creme bruleeta, häränhäntä-ankanmaksarilletteä, sekä nieriää. Oon kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että ruokaelämykset on yksiä parhaista elämyksistä.



Lauantaina käytiin kiasmassa. Tykkäsin kovasti Meeri Koutaniemen ja Arman Alizadin Pahan jälkeen -näyttelystä, ja Kiasman omat kokoelmat on aina superhauskoja. Sen sijaan peräti 2 kerrosta vallottanutta Mona Hatoumin kokoelmaa en osannu juurikaan arvostaa. Suurin osa siitä oli vaan jotenkin niin omituista, ettei se herättänyt mussa minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen, ja 2 kerrosta kun katteli niitä mitä oudompia teoksia niin loppupäässä huomasi jo olevansa melko kyllästynyt. Mutta tää "Hot Spot" oli kyllä hieno, siitä tykkäsin!


Myös. mm. tämän pingviinivideon merkitys jäi mulle täysin epäselväksi, mutta olihan ne söpöjä!

Lauantaina osuttiin Jussin kans täysin vahingossa ilotulitukseen. Tultiin ihan asiasta tietämättöminä just Kampista ulos, kun rupes paukkumaan, ja hoksasin, että jaa katos ilotulitukset alko. En kyllä yhtään tiennyt, että mitä varten, mutta oli kyllä yhdet hienoimmista ilotulituksista mitä oon nähnyt!

Tää oli ehottomasti yks viikonlopun kohokohtia myös: meidän hotellihuoneessa oli kylpyamme!!! Tässä täytyy tietää, että haaveilen ihan hirveästi kylpyammeesta, ja viime viikonloppuun asti olin viimeksi käynyt kylvyssä... joskus ennen ala-astetta? Kaikki ilo irti siis.
Kylpyammeeseen liittyen liitän mukaan tällasen tutustumislapun siltä vuodelta kun aloitin lähihoitajaopiskelun. Meidän piti piirtää eri papereiden lokeroihin mm. meidän perhe, odotukset koulutukselta yms. ja yks lokero oli tää haaveet. Mä jäin jotenkin todella yksinkertaiselle tasolle, koska kaikki muut oli sitten kirjoittanut siihen haavekohtaan jotain "hyvä työ, perhe, mukava koti", ja mun versio haaveesta oli sit koira ja kylpyamme.

Tulipa maksettua Starbucksista myös oikee 6 euron kahvi. Kahvi oli tasoa 'ihan ok', joten mun veikkaus on, että ihmiset oikeesti maksaa vaan siitä, että saa sen omalla nimellä varustetun pahvimukin. Myönnettäkööt pois, että kyllä se jostain syystä tuntui mukavalta!

Joo, eiköhän näillä pyristellä jouluun asti!

7.5.2015

Kirsi on eksynyt

Viime viikonloppuna koin ensimmäisen vapun jossain muualla kuin Raahessa, ja hyppäsinkin heti oikeeseen extreme-vappuiluun, kun lähdettiin porukalla koskenrantaan! Ja täytyy kyllä nyt todeta, että on maineensa veroinen. Järjettömän paljon porukkaa, niin teinejä kuin aikuisia, paljon opiskelijoita, suomineidon patsas lakitettiin, anarkistit oli tukkineet yhden tien ja poliisit tuli kunnon varusteilla ajamaan ne pois, puhelinyhteydet oli oikeasti ihan tukossa ja niin, hauskaakin oli! :D
Pieni pala suuresta porukasta. Ois ollut kiva jostain hämeensillalta napata kuva koskenrannasta, mutta eipä tullut sitä tehtyä.

Meitä oli hyvä porukka. Käytiin yhdellä kaverilla alottelemassa ennen ku lähdettiin, ja samalla puunattiin kaikki vielä bilekuntoon (mm. meikkejä, peruukkeja ja Jussille pinkit hiukset!). Oltiin oikeen värikkään näkönen joukko :D mun kamerassa on kyllä kosolti kuvia, joista meidän värikkyys kävis loistavasti ilmi, mutta ne on kyllä ihan julkisuuteen kelvottomia.

Poliiseja!

No, ilta meni varsin nopsakkaa siinä kun istuskeltiin, juteltiin ja juotiin, kunnes tuli sitten niin kolea, että lähdettiin etsimään jotain baaria. Joukossa oli yks 19v, ja se luonnollisesti hankaloitti hieman asioita, kun joka paikassa oli k-20. Löydettiin sitte joku ihan ennen kuulumaton "Pub Simon", jonka olemassaoloa kukaan ei oo koskaan tiedostanut, mutta sinne päästiin kaikki sisään, ja tultiin vielä ennen pahinta ruuhkaa! Ihan siisti paikka kyllä, että ihan hyvä löytö tehtiin :D

Tässä kuvaa melko loppuillasta, mun kauniista peruukista ja meikeistä (ja ilmeestä...:D) Oli muuten ensimmäinen kerta elämässäni ku pistin tekoripset päähän!


Mulla on ollut nyt 6 päivän työviikko menossa, huomenna jo viides päivä, sitten enää kuudes, ja lähdenkin äitienpäiväksi Raaheen! Sen jälkeen: 3 viikkoa kesälomaan!!!


Pakko lisätä loppuun vielä tää jo aiemmin jakamani vappukuva, ihan vaan koska tuo Jussin pinkkitukka+kruunu combo on niin söpö :3



9.4.2015

Sinua voidaan seurata internetissä

Pääsiäislomalle täytyy kyllä antaa arvosanaksi aika 5/5. Perjantaina koitettiin äidin kanssa pelata mobiilivälineillämme unoa, muttei saatu sovellusta toimimaan, ja sitten hoksattiinkin että hei, meillähän on ihan livenäkin uno-kortit! Unosta tulikin kyllä oikea viikonlopun hitti, lauantaina pelattiin porukalla sitä varmaan lähemmäs puoli kahta yöllä :D

Perjantai-ilta oli kyllä kans ihan loistava, unon kaverina maisteltiin vähän viiniä ennenku lähdettiin tsekkaamaan menot kaupungilla. Harvinainen tapaus, koska me ei oltu ennen tätä kaiketi koskaan käyty ns. viihteellä äidin kanssa ihan kahdestaan. Samoissa juhlissa ollaan oltu ja samassa porukassa lähdetty baariin, mutta nyt päästiin ihan kaksin :)

Muinaiset uno-kortit: Näillä me pelattiin jo silloin kun minä olin pieni!

Pääsiäisherkkuja.

Sunnuntaina lähdettiin vierailemaan vähän maalla, ja vaikka oonkin ihan luihin ja ytimiin asti kaupunki-ihminen, niin kyllä siinä maaseudussa on oma viehätyksensä myös! Tai no, ehkä enemmän siinä, että siellä on niin paljon eläimiä!!! :3

Paljon tuli syötyä kans: ensiksi kahviteltiin, sitten saatiin aivan älyttömän herkullista lammaspataa, ja tovin päästä vielä täytekakkua :D Ei pääse lomalla laihtumaan ei!

Pieniä tipuja ;____;<3 niin söpöjä.
Karitsat ruokailee :3
Herra Puput!
Kanalan menoja. Tuo kukko oli oikeasti korkeudeltaan varmaan polveen asti, melko hurjan näkönen kaveri!
Sympaattinen lehmä.

Ja tietysti päästiin myös nauttimaan puusaunasta. Kaiken syömisen jälkeen ei kyllä saunominen maistunut ihan niin hyvältä kuin se ois voinut, mutta saunan jälkeen kyllä varsin raukea olo. Mikäs siinä vielä istua saunan kuistilla vilvoittelemassa kun aurinko alkaa pikku hiljaa laskemaan ja ilma on aivan ihanan keväinen.

Tällasessa minimatkailussa vierähtikin koko sunnuntai, kotona oltiin vasta kymmenen maissa.

Fiilistelyä saunan jälkeen.
Oltiin just lähdössä ajeleen kotiin, kun iski täydellisen sininen hetki.

Oli kyllä niin mukava viikonloppu, että hieman haikein mielin lähdin taas Raahesta. Tosin oli jo hieman koti-ikävä Tampereelle. Silti, kun pääsin Tampereelle, tuntui koti-ikävä Raaheen :D Vaikeaa tämä, kun joka paikassa on ikävä jonnekin muualle! Mutta ompahan ainakin useampi kuin yksi koti <3

Huomenna päästäänkin sitten juhliin Tampereen jengin kans mun synttäreitä :D:D saas nähdä mitä tapahtuu...

3.4.2015

kissa liekeissä

Torstai oli varsin hauska pääsiäisloman aloituspäivä. Oli vaan pari tuntia koulua (tosin se tuntui aivan hirveän pitkältä ajalta) ja sitten "itsenäistä työskentelyä." No, kyllä me sit ihan oikeastikin harrastettiin itsenäistä työskentelyä, kaikilla läppärit mukana ja kunnon kokous pystyyn :D:D

Äkkiä pois vaan tehtävät alta et päästiin tilaileen ebaysta peruukkeja! Me pistettiin kunnon vappuhiukset tilaukseen ;)

Asiallista työskentelyä. Oli muuten myös joka merkin kone edustuksessa, kellään ei ollut samaa merkkiä! Lenovo, Acer, Asus, Apple ja HP :D
En tiedä kuinka moni tän ehti facebookista jo nähdä, mutta tässä meininki sitten palaverin jälkeen :D..... pihvit<3

Mukavan päivän jälkeen oliki mukava jatkaa junalla Raaheen viettämään pääsiäislomaa. Itse junamatka oli taas kyllä luultavasti esikatselukokemus helvetistä. Netti ei toiminut juuri lainkaan koko matkan aikana, joillakin pysäkeillä kännykän netti kyllä toimi, mutta muuten ei, eikä se hemmetin wifikään.

Toisekseen lähes mun vieressä istui joku nelihenkinen perhe, jonka yhdestä tyttölapsesta lähti vähän väliä aivan järkyttävä meteli. Spotify ei tietysti toiminut kun ei toiminut nettikään, ja vannoin että rupean taas kuljettamaan ipodia mukana junassa.

No, mitäs muuta, ennen ylivieskaa koko juna sitten pysähtyi keskelle korpea ja valot ja sähköt meni kokonaan. Meille ilmoitettiin, että teknisiä ongelmia veturin kanssa. Hohhoijaa. No, puolen tunnin päästä ne onneksi sai sen veturinsa toimimaan, eikä tarvinnut sen enempää odotella, mutta no joo :D En erityisemmin kyllä nyt matkastani nauttinut.

Vihannista Raaheen ajaessa matka oli jo nautinnollisempi, ja nätti taivas<3

Nyt pääsiäisloma onki erityisen mukava viettää Raahessa, kun äidilläkin on koko viikonloppu vapaata :3 Yleensähän se on siis AINA viikonloput töissä, eikä näillä viikonlopun yli kestävillä visiiteillä ehdi hirveästi mitään hommailla, mutta nyt!

Äiti suoritti jo jonkin uuden torttutaikina-rahka-persikka -leivoskokeilun, ja niistä tuli kyllä älyttömän hyviä! Jälkiruuaksi sitten kinkkua :D Naurettiinkin tossa jo, että meillähän onkin näin pääsiäisenä joulutorttuja ja joulukinkkua.

Nam.
Pekka himoitsee äidin kinkkua >:3

Nyt luvassa rentoa elokuvan katsomista (tai äidin tapauksessa sohvalla nukkumista ;D), jossain vaiheessa käydään salilla, ja illalla mahdollisesti käymme katsastamassa Players Clubin ja nauttimassa yhdet alkoholipitoiset virvoitusjuomat.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

30.3.2015

tässä on viivakoodi

22 vuotta. Huhhuh. Jotenkin sitä aina 13-vuotiaana luuli, että kaikki 20-vuotiaat nyt vähintään on jo ihan aikuisia ja isoja ihmisiä, mutta tässä vaiheessa kyllä tuntuu yhä siltä, ettei oo lähelläkään aikuista. :D Samalla tavalla sitä vielä pelataan ja leikitään, suunta välillä yhtä hukassa kuin aiemminkin (kuinkahan mones vuosi tää nyt on kun mietin, että mihin kouluun haen ja missä järjestyksessä???) eikä vieläkään löydy vastausta siihen "mitä sää haluut tehdä kun oot iso?" -kysymykseen.

Synttäriherkkuja! (juustokakku puuttuu kuvasta)

Ilta oli kerrassaan mahtava. Paikalla oli hyviä tyyppejä, pelattiin Trivial Pursuittia ja juomapelejä, otettiin shotteja ja keskusteliin niitä näitä, ja vasta joskus yhden maissa lähdettiin edes etenemään keskustaan päin.

Kiihkeää Trivial Pursuitin pelaamista

Sitä kyllä jaksan aina taivastella, miten Raahessa on kallista käydä yökerhossa. 6 euroa sisään per henkilö, 9.90e punainen kala, melkeen 7e lonkero... Ymmärtäisin, jos kyseessä ois joku hienompi yökerho, jossa tällaset hinnat on ihan odotettavissa, mutta kyseessä on kuitenki ihan perusbaari. Kai se sitten on, kun Raahessa ei oo juurikaan kilpailua, ja käviöitäkin varmaan vähemmän kuin isoissa kaupungeissa, niin jostainhan sitä voittoa täytyy tehdä :D

Mutta joo, tämän asian suhteen oon kyllä onnellinen siitä, että asun nykyisin Tampereella, yöelämässä ihan kohtuuhinnat ja raskii jotain ostaakin. Ihan näin parin viikon päästä pidettäviä Tampereen synttäreitä silmällä pitäen :D:D

Asiaankuuluva juomapeli

Mutta eipä siinä, minä jatkan nyt sitten päiviäni 22-vuotiaana, ulkona näyttää tulevan vettä, salille pitäisi lähteä ja hohhoijaa, hyvää alkavaa viikkoa vaan kaikille säästä huolimatta!

26.11.2014

Aika menee nopsaa kun paljon tapahtuu

Työharjottelui sujui loppuun ihan jouhevasti :) Viimeisenä päivänä tuli jopa ihan tippa linssiin, kun lapset oli askarrelleet mulle kortin, ja lauloivat sitte laulunkin. Kokonaisuudessaan tuosta työharjottelusta voisinkin sanoa, että loppujen lopuksi se lasten kanssa oleminen ei ollut ollenkaan se kamala osa. Niiden kanssa oli oikeastaan ihan kivakin pelailla ja leikkiä, jutustella ja muuta vastaavaa. Ei musta nyt toki mitään hurjan lapsirakasta ihmistä siltikään tässä ajassa muovautunut, mutta kyllä mun näkökulmat saivat vähän laajennusta.

Sen sijaan haastavampaa oli kyllä se kaiken suunnitteleminen. Tuntui, että vaikka lapset saa varmasti innostettua vaikka mihin, niin mites sitten koulu, ohjaaja, opettaja... minkälaista niitä varten pitää suunnitella, että vaikutan asian osaavalta, perusteelliselta opiskelijalta. No, sain kuitenkin vahvan kakkosen tästä näytöstä (asteikolla 1-3), jonka koin ihan kohtuulliseksi, varsinkin kun siinä keskustelutilaisuudessa sitten harmiteltiin, että miksi ei voisi antaa 2½, niin joo tyytyväinen olen.

Ja etenkin tyytyväinen itseeni, koska mun henkilökohtaiset tavoitteet toteutu todella hyvin. Sain luotua tosi hyvän suhteen niihin lapsiin, vaikka aluksi pelkäsin ja huolehdin, etten osaa edes puhua niille. Yllätyin kans tosi paljon siitä, että ne lapset tykkäsi musta ihan hirveästi, ja no tietysti myös siitä, miten paljon sitten itse myös tykkäsin niistä.
Pääsin myös harjoittelemaan sitä todella käskevää ja tiukkaa äänensävyä, ja onnistuinkin siinä. Ja no, kuka tahansa joka mua vähän tuntee, tietää kyllä, että minkäänlainen ankarana, tuimana tai komentelevana olo ei oikein istu mun luonteeseen. Joten se, että saan riehuvan lapsiryhmän asettumaan aloilleen ihan vaan käyttämällä ääntäni vakuuttavasti, on kyllä saavutus. Niin joo, olen kyllä tyytyväinen, en ois uskonut että pääsen ihan niin pitkälle.



Viimeisen päivän jälkeen perjantai-iltana me otettiinkin Jussin kans asiaksemme rentoutua oikeen kunnolla raskaan viikon jälkeen. Ostettiin kaikkea mahdollista epäterveellistä: pahoja rasvoja, huonoja hiilihydraatteja, alkoholia, kofeiinia, sokeria, nikotiinia. Sitten yhdistettiin ne vielä siihen, että leiriydyttiin sohvalle katsomaan telkkaria, valvottiin koko yö ja mentiin vasta aamulla nukkumaan. Selviydyttiin kuitenkin hengissä. Ei tosin kaikkea syöty, joten se voi olla syy selviytymiseen,



Heti lauantaina pääsinkin sitten näkeen pitkästä aikaa koulukavereita, kun vieteltiin yhden kaverin tupareita. Mukana oli tortillaa ja tequilaa, ja ilta päättyi luontevasti baariin, jossa tienasin itselleni ilmaisia juomia voittamalla vanhassa kunnon Duck Huntissa jatkuvasti.



Eka kouluviikko meillä oli tosi lyhyt, niin pääsin jo torstaina lähtemään Raaheen. Ehdin näkeen jo toiset ilotulitukset tälle vuodelle (ja mitä ihmettä, Raahessa oli oikeasti isommat ilotulitukset ku Tampereella???) joulukadun avajaisissa. Perjantai-ilta menikin rauhallisesti pienellä porukalla Sing Staria laulellen ja korttia pelaten, ja kerrankin jätettiin se bluukkari väliin. Thank god, koska mun lompakolla ei tosiaan olis ollut varaa maksaa mitään kuutta euroa sisään ja yhdeksää euroa valkovenäläisestä. Mukava viikonloppu oli kyllä taas kerrassaan, eiköhän tällä Raahe-annoksella taas pärjää sitten jouluun asti :)

10.10.2014

jättimonneja

Viime viikonloppu oli kyllä taas actionia täynnä. Perjantaina nautittiin pienellä porukalla muutamat alkoholipitoiset virvoitusjuomat ja lähdettiin tsekkaamaan Hervannan yökerho Cupola :D Muistutti etäisesti vanhaa kunnon Blues Moonia, mutta vaan vielä hieman astetta alemmalta tasolta. Juomat silti edullisempia! Lauantaina lähdettiin hieman erilaisella kokoonpanolla syömään Pancho Villaan, ja vaikka niitä "jatkoja" suunniteltiin, niin istuttiinkin sitten iltaa vaan tässä meidän kämpillä ja katseltiin ihmeellisiä videoita. Kyllä se ilta niinkin meni erittäin rattoisasti!

Sunnuntaina lähdettiin Jussin kans heti aikaisin OnniBussilla Helsinkiin. Käytiin tsekkaileen valtavia monneja ja muita kivoja kalaotuksia Sealifessä, haahuilemassa Verkkokaupassa, pelaamassa minigolffia ja tällasta mukavaa. Kyllä oli illalla kotiin päästessä jalat vähän poikki kun muutama askel oli päivän aikana tullut otettua. Maistui uni!

Jättimonneja, karppeja, meduusoita ja muuta mukavaa. Kuvia ei kyllä hirveästi tullut otettua, pari vain puhelimella, mutta eipä siellä kannatakaan tuhlata huomiota kuvailuun - siellä on kaikki paljon upeampaa livenä!

Maanantaina mulla alkoikin sitten työharjoittelu englanninkielisessä päiväkodissa. Eka päivä tuntu musta aivan hirveän nihkeältä, ihan kuin oisin koko ajan seisonut väärässä paikassa enkä ymmärtänyt ollenkaan, miten mun nyt pitäisi olla. Oon siis ollut aivan äärettömän vähän missään tekemisissä lasten kanssa, eikä mulla oo ollut mitään tarvetta tai halua ollakaan, ja mulle suuri kysymys ennen tota työharjottelun alkamista oli ihan sekin, että miten ihmeessä niille lapsille voi sitten puhua. Varsinkin englantia?

Tyytyväisenä voin kuitenkin sanoa, että nyt tän viikon aikana homma on lähtenyt rullaamaan varsin mukavasti! Kyllä mää sen nyt jo voin sanoa, että ei tuo se mun juttu ole, mutta se on paljon mukavampaa kuin uskoin, ja lapsetkin ihan herttaisia suurimman osan ajasta. Aika myös vierähtää sen verran nopsaa, että se työajan loppuminen tulee jotenkin tosi yllätyksenä. Yleensä kuitenkin oon sattunut just muutaman minuutin yli katsomaan kelloa, niin oon hoksannut lähteä :D

Mutta niin, ei tarvii joka ilta ennen nukkumaanmenoa ahdistua siitä, että huomenna töihin, vaan on oikeestaan ihan mukava lähteä. Vaikka mulla nyt onkin työmatkaa se 30 kilometriä...... Eikä kelalta oo vielä kuulunut päätöstä mun matkatuen maksamisesta. Saas nähdä.


Nyt pääsin kuitenkin alottelemaan syyslomaa! Ja huomenna starttaakin taas matka Raaheen :) Synttärijuhlaa tiedossa sieläkin, ei nää viikonloput vaan tunnu rauhottuvan!

2.7.2013

hyvät kuoret

Pekanpäivät meni aikamoisessa vilskeessä! Käytiin torstaina kahtoon Frederik - kännissä ja läpällä - mutta se oli oikeastikin sitten aika viihdyttävä keikka kaiken kaikkiaan :D Ainakin sai nauraa ja laulaa, että eiköhän se täyttänyt tarkoituksensa. Bluukkariinkin taas päädyttiin siitä huolimatta, että oli torstai, uskomatonta.

Perjantaina käytiin muuten vaan rannassa puljuttamassa, ja kyllä se Raahe vaan tämän tapahtuman aikana kukoistaa, joka paikassa porukkaa, paljon tuttuja, elämää, jes! Lauantaina käytiin vielä tsekkaamassa the 69 eyes, ja kyllähän sekin herätti hieman nostalgisia tunnelmia.


Töissä oli aivan hirveä, siis AIVAN hirveä kiire koko viikonlopun. Jatkuva 30 min jono, joka ei loppunut koskaan. Huhhei! On kyllä vieläkin sellanen olo (varsinkin jaloissa), että töitä on tehty, mutta eiköhän se huomisen työpäivän jälkeen helpota kun pääsee viettään yhden vapaapäivän 8) 




Mulle tuli myös tosiaan surullinen kirje oamkilta. Ne eivät halua mua opiskelemaan sinne ;___; Oon varasijalla 26 ykkösvaihtoehtooni, eli toisin sanoen ois aika miettiä suunnitelma B:tä. Oikeastaan mua hätkähdytti, miten mulla ei oo ollenkaan varasuunnitelmaa, mutta mulla meni kaikki energia jo siihen että sain edes yhden suunnitelman suunniteltua, olisko muka pitänyt vielä varasuunnitelmakin...!

Muut on hoputellut, että voisin hakea jonnekki ammattikoulun puolelle hoitoalalle vaikka vuodeksi, ja saisin siitä sitte lisäpisteitä ku hakisin ens vuonna uudestaan, mutta mulla on jotenkin kiinnostusprosentti nollassa, liian pettynyt olo että jaksaisi mitenkään inspiroitua mistään. Toisaalta tiiän kyllä, että syksy tulee tosi äkkiä, kuten myös talvi, ja jos en halua vaan maata koko vuotta niin jotain pitäis keksiä kirivilkkaa.


Mistähän tästä repisi tsemppiä, kun koko ajan menee tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi joka suhteessa. Ei ole nuoren ihmisen elämä helppoa ei!

4.3.2013

Se on lusikka

Viikonloppu on kyllä taas mennyt ohi ihan täysiä. Perjantaina käytiin Oulussa, jonkin verran kaupungilla hyörimistä ja sitten vaan sohvalla löhöilyä, illasta sitten hetki Ollinsaaressa puljuttamista, mutta äkkiä hurahti koko päivä, ja mua rupes aivan hirveän aikasin väsyttään. Ja siitä huolimatta heräsin lauantaina vasta 16:30, päivä meni äkkiä kaverilla ja taas väsytti, sitten olikin jo sunnuntai ja töitä, nyt kello 00:00 ja ei taivas että voi väsyttää taas!

Onneksi on lukuloma, ja hiihtolomakin muuten alkaa, vaikka sillä ei sinänsä mun ohjelman kannalta oo mitään merkitystä. Oishan sitä hyvä saada jotain aikaseksi, esim. matikan laskemista, mutta tällä hetkellä musta tuntuu, etten enää koskaan jaksa tehdä yhtään mitään.