Pink Paw Print

2.7.2013

hyvät kuoret

Pekanpäivät meni aikamoisessa vilskeessä! Käytiin torstaina kahtoon Frederik - kännissä ja läpällä - mutta se oli oikeastikin sitten aika viihdyttävä keikka kaiken kaikkiaan :D Ainakin sai nauraa ja laulaa, että eiköhän se täyttänyt tarkoituksensa. Bluukkariinkin taas päädyttiin siitä huolimatta, että oli torstai, uskomatonta.

Perjantaina käytiin muuten vaan rannassa puljuttamassa, ja kyllä se Raahe vaan tämän tapahtuman aikana kukoistaa, joka paikassa porukkaa, paljon tuttuja, elämää, jes! Lauantaina käytiin vielä tsekkaamassa the 69 eyes, ja kyllähän sekin herätti hieman nostalgisia tunnelmia.


Töissä oli aivan hirveä, siis AIVAN hirveä kiire koko viikonlopun. Jatkuva 30 min jono, joka ei loppunut koskaan. Huhhei! On kyllä vieläkin sellanen olo (varsinkin jaloissa), että töitä on tehty, mutta eiköhän se huomisen työpäivän jälkeen helpota kun pääsee viettään yhden vapaapäivän 8) 




Mulle tuli myös tosiaan surullinen kirje oamkilta. Ne eivät halua mua opiskelemaan sinne ;___; Oon varasijalla 26 ykkösvaihtoehtooni, eli toisin sanoen ois aika miettiä suunnitelma B:tä. Oikeastaan mua hätkähdytti, miten mulla ei oo ollenkaan varasuunnitelmaa, mutta mulla meni kaikki energia jo siihen että sain edes yhden suunnitelman suunniteltua, olisko muka pitänyt vielä varasuunnitelmakin...!

Muut on hoputellut, että voisin hakea jonnekki ammattikoulun puolelle hoitoalalle vaikka vuodeksi, ja saisin siitä sitte lisäpisteitä ku hakisin ens vuonna uudestaan, mutta mulla on jotenkin kiinnostusprosentti nollassa, liian pettynyt olo että jaksaisi mitenkään inspiroitua mistään. Toisaalta tiiän kyllä, että syksy tulee tosi äkkiä, kuten myös talvi, ja jos en halua vaan maata koko vuotta niin jotain pitäis keksiä kirivilkkaa.


Mistähän tästä repisi tsemppiä, kun koko ajan menee tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi joka suhteessa. Ei ole nuoren ihmisen elämä helppoa ei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3