Pink Paw Print

10.10.2014

jättimonneja

Viime viikonloppu oli kyllä taas actionia täynnä. Perjantaina nautittiin pienellä porukalla muutamat alkoholipitoiset virvoitusjuomat ja lähdettiin tsekkaamaan Hervannan yökerho Cupola :D Muistutti etäisesti vanhaa kunnon Blues Moonia, mutta vaan vielä hieman astetta alemmalta tasolta. Juomat silti edullisempia! Lauantaina lähdettiin hieman erilaisella kokoonpanolla syömään Pancho Villaan, ja vaikka niitä "jatkoja" suunniteltiin, niin istuttiinkin sitten iltaa vaan tässä meidän kämpillä ja katseltiin ihmeellisiä videoita. Kyllä se ilta niinkin meni erittäin rattoisasti!

Sunnuntaina lähdettiin Jussin kans heti aikaisin OnniBussilla Helsinkiin. Käytiin tsekkaileen valtavia monneja ja muita kivoja kalaotuksia Sealifessä, haahuilemassa Verkkokaupassa, pelaamassa minigolffia ja tällasta mukavaa. Kyllä oli illalla kotiin päästessä jalat vähän poikki kun muutama askel oli päivän aikana tullut otettua. Maistui uni!

Jättimonneja, karppeja, meduusoita ja muuta mukavaa. Kuvia ei kyllä hirveästi tullut otettua, pari vain puhelimella, mutta eipä siellä kannatakaan tuhlata huomiota kuvailuun - siellä on kaikki paljon upeampaa livenä!

Maanantaina mulla alkoikin sitten työharjoittelu englanninkielisessä päiväkodissa. Eka päivä tuntu musta aivan hirveän nihkeältä, ihan kuin oisin koko ajan seisonut väärässä paikassa enkä ymmärtänyt ollenkaan, miten mun nyt pitäisi olla. Oon siis ollut aivan äärettömän vähän missään tekemisissä lasten kanssa, eikä mulla oo ollut mitään tarvetta tai halua ollakaan, ja mulle suuri kysymys ennen tota työharjottelun alkamista oli ihan sekin, että miten ihmeessä niille lapsille voi sitten puhua. Varsinkin englantia?

Tyytyväisenä voin kuitenkin sanoa, että nyt tän viikon aikana homma on lähtenyt rullaamaan varsin mukavasti! Kyllä mää sen nyt jo voin sanoa, että ei tuo se mun juttu ole, mutta se on paljon mukavampaa kuin uskoin, ja lapsetkin ihan herttaisia suurimman osan ajasta. Aika myös vierähtää sen verran nopsaa, että se työajan loppuminen tulee jotenkin tosi yllätyksenä. Yleensä kuitenkin oon sattunut just muutaman minuutin yli katsomaan kelloa, niin oon hoksannut lähteä :D

Mutta niin, ei tarvii joka ilta ennen nukkumaanmenoa ahdistua siitä, että huomenna töihin, vaan on oikeestaan ihan mukava lähteä. Vaikka mulla nyt onkin työmatkaa se 30 kilometriä...... Eikä kelalta oo vielä kuulunut päätöstä mun matkatuen maksamisesta. Saas nähdä.


Nyt pääsin kuitenkin alottelemaan syyslomaa! Ja huomenna starttaakin taas matka Raaheen :) Synttärijuhlaa tiedossa sieläkin, ei nää viikonloput vaan tunnu rauhottuvan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3