Pink Paw Print

5.3.2014

aivot valuu

Viikonlopun miniloma oli kyllä tosi hyvä reissu. Daughtry veti kyllä niin 6/5 -keikan, laulajan ääni tietysti aiheuttaa vielä enemmän kylmiä väreitä livenä kuin normaalisti :3 Täytyy myös kehua sitä, että tällä keikalla oli ehottomasti parhaat yhteislaulukokemukset kuin millään muulla keikalla, jolla oon ollut :D Ja siis tämä siitä huolimatta, että mulla oli ääni aivan hirveän painoksissa koko päivän! Niillä on kyllä just sellaisia biisejä, että niistä osataan sanat aina ulkoa ja niitä on aivan äärettömän mukava laulaa fiiliksissä. Sitten vielä olin niin edessä että pääsin tietysti nauttimaan kaikenlaisesta laulajan käsien hiplauksesta ja muusta tai siis ö_ö hei, ei nyt tuomita ketään.


Noh, olin tosiaan toipilaana lähtenyt reissuun, kun nyt lähes vuoden flunssattomuuden jälkeen mulle iski joku aivan ihme supertauti. Kun heräsin hotellilta keikkaa seuraavana aamuna, niin mun silmät oli rähmäytyneet kiinni, mua yskitti aivan älyttömästi ja limaa oli loputtomasti, ja kadotin siis aivan täysin ääneni. Ihan kokonaan, en saanut edes kuiskattua mitään. En ees muista että onko multa koskaan noin totaalisesti lähtenyt ääni! Onneksi oli jo edellispäivänä pakolliset kaupungin kiertelyt ja ostostelut hoidettu, että ei tarvinnut kuin käydä napostamassa sushia massu täyteen ja lepäillä sitten junassa :)



Keikasta tietysti jäänyt aivan hyper-fanitukset, en varmaan malta kuunnella seuraavaan viikkoon tai pariin mitään muuta kuin Daughtrya. Ohessa yksi lempibiisu :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3