Pink Paw Print

14.5.2014

kesäkukat ja jääpalakone 5/5

Mulla on taas vaihteeksi olleet unirytmit aivan sekaisin. Tänään - tai oikeastaan sehän oli tarkalleen ottaen eilistä päivää - heräsin kello 23:00, enkä saanut enää unta. Koska olin mennyt nukkumaan kello 16:00. Koska olin valvonut koko sitä edeltävän yön, sillä sitä ennen olin herännyt kello 16:00. Että kun se kerran menee sekaisin, niin menee sitten kunnolla! Noh, tänään oon onnistunut pysymään hereillä ihan nyt iltaan asti, joten varmaan sitten nukunkin aamuun asti ja kaikki on taas hyvin. :)


Tänään käytiin pyörähtämässä vaihteeksi Oulussa päin, kun Jussilla oli siellä pääsykokeet. Käytiin siinä samalla sitten ostamassa pelejä ja syömässä aivan tajuttoman hyvää pannupitsaa, ja saatiin sitte semmonen impulssi, että käydään kotimatkalla hakemassa vielä Verkkokaupasta jääpalakone matkaan :D



Aivan mahtava vempele! <3 Päivän tutustumisen perusteella sanoisin, että Herra Jääpalakone on erittäin rakastettu uusi jäsen perheessämme!


Noh, sitten käytiin koukkaamassa äiti ja mummokin kyytiin ja lähdettiin Tokmannille, ostokohteena pääasiallisesti kesäkukat parvekkeelle. Oon tosi pitkän aikaa ollut sellanen, etten oo hirveästi mistään kasvillisuudesta välittänyt, mutta nyt omassa kämpässä mulle on kyllä iskenyt se, että pitää ehdottomasti olla jotain kasveja ja kukkia. Varmaan sitä on tottunut siihen, että kotona oli aina kasveja, ja nyt kun asuu omillaan, niin niitä pitää innostua itse laittamaan jos niitä haluaa. Tämä on varmaan vähän sama asia kuin mun kokkausinto, ei se silloin jaksanut kiinnostaa kun ruokaa oli aina valmiina, mutta nyt kun sitä on päässyt itse värkkäilemään, niin siihen ruuanlaittoon onkin sitten hurahtanut.

Onkin paljastunut, että osaan laittaa hyvää ruokaa ja pitää kasvini elossa, vaikka toisin aina luulin!



Melko hyvin ollaan siis jo tulevaan kesään varauduttu, on kukat ja jääpalat. Hankintalistalla vielä joku tuuletin/jäähdytinsysteemin, koska tähän kämppään tosiaan paistaa suoraan aurinko suurimman osan päivästä, mikä äkkiä nostaa lämpötilaa kohti sauna-asteita. Luulen kuitenkin, että mulla on armonaikaa ainakin kesäkuuhun asti. Ei ole vielä niin kuuma, ettei tuulettamalla sais viileää ilmaa sisään.

Paitsi että toukokuuhan on jo puolessa välissä, mitäääh...

2 kommenttia:

  1. Mulla o sama homma nuitten kukkasien kans etten oo välittäny niistä tippaakaa vaa sitte ko oma kämppä nii niitä o pakko saaha ja paljonn. :D Siihenki varmaa mulla vaikuttanu se että äitillä oli ihan sikana kaiken maailman kasveja. 8) Kasvit yksinkertasesti on vain tosi kaunis sisustuselementti ja ehdoton sellainen. ^^,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sitte varmaan se, että on kasvanu taloudessa jossa on kukkia, niin ne on sitte osa "kotia" :) meijän äitiki on nimittäin aina laittanu ihan hirveesti kukkia ja muuta, ja ennen oonki aina vaan naureskellu sen kukkaintoilulle :D tässä sitä nyt sitte ollaan...

      Poista

:3