Pink Paw Print

27.3.2013

öljyä!

On tosi kummallinen olo, kun ei ole enää mitään koulujuttuja, joita työstää. Kirjoitukset ja kurssit ohi, ei mitään rästitehtäviä... Mulla meinas tänään jo tulla ihan toimeton olo, että eikö nyt oikeasti oo mitään, mikä multa ois unohtunut!

Mutta se ei paha, kaivoin pitkästä aikaa maalausvermeet esille, oon paistatellut aurinkoa parvekkeella ja kuluttanut rennosti päivää, ja nyt vasta oikeastaan alkaa iskostua päähän se, että hetkeen mulle ei oo tulossa uusia projekteja, ei läksyjä, ei kokeita. Ainoa tietysti on se pääsykoe sitten kun tiedän, halutaanko mua edes pääsykokeeseen, mutta muuten ei. AH näitä mahdollisuuksia, tässähän on aikaa tehdä vaikka mitä! :3


Uusi lelu-acerini
Lunastin itelleni tollasen pienen miniläppärin :D Ei sinänsä, että mulla ois huutavaa tarvetta, kun mulla on kuitenkin tosi hyvä pöytäkone kotona ja ihan toimiva läppäri murullakin, mutta kun tyhensin tätä (tuttu oli siis aikeissa myydä pois ja halus tyhjäksi) niin ihastuinkin tähän. Tää näyttää niin joltaki lelutietokoneelta!<3 Ja mietin, että vois ihan kätevä olla sitte Ouluun muuttaessa, että jättää sen vanhan läppärin Raaheen koneeksi, ja ottaa tämän ja pöytäkoneen matkaan. Tää kun on oikeasti sen kokonen läppäri, että voi mukanakin kuljettaa, ihan kätevä.


Ps. Kumpa nää ilmat jatkuis yhtä ihanina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3