Pink Paw Print

23.3.2013

Pug

Jukran pujut, kirjotuksista on nyt selvitty - toivottavasti ihan ok tuloksinkin - ja lukion voi kai nyt periaatteessa laskea hoidetuksi asiaksi 8) Kevyt olo muutenkin, sillä oon onnistunut hommaamaan itselleni myös töitä, mikä on tosi vapauttavaa hyvin vähätuloisen alkuvuoden jälkeen! Tietysti mahdollisimman paljon rahaa laitan säästöön, mutta on se nyt kiva kun voi jotain ostaakin ilman, että täytyy laskea viimeisiä kolikoita koko ajan.


Oon nyt keksinyt, mitä haluan tehdä mun hiuksille :3 Mulle vaan on nyt tuottanut ongelmaa se, että oon kasiluokalta lähtien värjännyt ja leikannut hiuksiani itse (2 kertaa on joku muu vaalentanut mun juurikasvun) ja mulla on jotenkin sisäinen paniikki parturille menemisestä. Mutta homma nyt vaan on niin, että en voi näin pitkää hiusta ite leikata. Semmosta lyhyttä oli helpomi käsitellä, mutta nyt mun hiukset on jo päässeet niin pitkiksi, että on annettava jonkun muun leikata. Jäiks. Vaan eipä se auta, pakko vaan marssia johonkin liikkeeseen ja toivoa, että parturi saa jotenki kiinni mun visioista :D

Värjäyksen kyllä silti hoidan ite!


Ps. Jos en oo vielä valmis täyttämään 20 vuotta, niin voinko vaan täyttää uudestaan 19?

2 kommenttia:

  1. LUKIO OHI!!!! AAAAA-AAAAAA AAA!!!!!!! HEIMOTANSSI!

    VastaaPoista

:3