Pink Paw Print

19.3.2013

ämpäri päähän

Hyvää tasa-arvon päivää kaikille! Toivottavasti kaikki muistaa, että tänään on myös auennut mahdollisuus kirjoittaa kansalaisaloite tasa-arvoisesta avioliittolaista, ja toivottavasti kaikki asiaa tukevat malttaisivat allekirjoittaa sen :3

Avioliitto Raamatun mukaan.
@kansalaisaloite


Se mainostuksesta.

Heräsin tänään vähän jälkeen kuuden (joo, mulla on ollut nyt parin päivän ajan tosi omituinen unirytmi, oon menny aina ennen 23 nukkumaan ja herännyt 6-7 aikaan) ja luulis että oon saanut hirveästi aikaan tähän mennessä päivää, mutta ei. Mulla oli niin intohimoiset suunnitelmat kerrata matikkaa apinan raivolla vielä ennen huomista, mutten oo tänään edes avannut kirjoja! MUTTA ihan oikeasti kohta rupean kertaamaan, pakko, vielä viime hetken varatoimenpiteet.


Mun pitäis tosi kipeästi keksiä mun hiuksille jotain. Juurikasvu on ihan hirveä, hiukset on kasvanu liian pitkiksi, väri haalistunut, ja alan muutenkin olla hieman kyllästynyt tähän punaiseen. Toisaalta haluaisin nyt antaa näiden vähän kasvaa, jotta voisin sitte jonku ajan päästä mennä parturiin - siis ihan oikeasti parturiin, enkä leikata ite - ja niillä ois vähän materiaalia josta leikata :D pidemmästähän sitä hiusta on helpompi nyhtää pois, ja on enemmän vaihtoehtojakin. Toisaalta en siedä tätä hiusten paljoutta ja haluaisin hankkiutua tästä eroon heti.

Myös koska on paljon hiusta nyt, niin väriä menis taatusti aivan hirveästi, jos värjään ilman että leikkaan tätä ollenkaan... Mutta en jaksais tätä punaisuutta enää, kaipaan vaihtelua! UGH.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3