Pink Paw Print

25.12.2013

joulupuu on naposteltu

Mulla oli varmasti paras joulu ikinä. Tai siltä se ainakin tuntui. Vasta ihan viime viikonloppuna pidettiin vaan parin kaverin kanssa pienet pikkujoulut, spurdoiltiin mun kämpillä ja käytiin baarissakin, mutta lähdettiinkin jo tosi aikaisin ja mentiin kiinalaiseen syömään :D Aaton aattona iskä toi etukäteen oman lahjansa mun kämpille, ja niinpä laitettiin samantien pleikkari kolmonen asemiin 8) Nyt on kyllä koti 100% valmis kun on kunnon pelikonekin!

Itse jouluaatossa tietysti parasta on se, että ollaan isolla porukalla jossain syömässä hyvää ruokaa - ja tänä jouluna olikin vielä tavallista enemmän porukkaa joulupöydässä, mikä oli aivan mahtavaa! Mutta nyt mun on kyllä aivan pakko myös hehkuttaa mun lahjoja: pieni Pusheen-pehmo♥♥♥ montakohan vuotta sitäkin on ihailtu? ja avaimenperä, powerball, hirveä läjä kynttilöitä, aaaaivan ihana kaulakoru, nami hajuvesi, ihonhoitotuotteita ja saippuaa, kynsijuttuja, laastareita ???:D, alkoholijuomia, epäpyhä määrä suklaata ja karkkia, herkkupussi jossa suklaan lisäksi ilokseni oli kaiken maailman mausteita, chilikastiketta, suklaakahvia, teetä, kuivattuja hedelmiä ja vaaaikkka mitä ihanaa jännää, uusia tyynyjä, oma akvaario!!!.. Mun kämppään se allas ei juuri nyt mahdu, mutta se saa ilmeisesti oleilla porukoilla toistaiseksi :) Ja toki myös hieman rahaa tuli paketeista.

Kun oli massut syöty täpötäyteen, paketit availtu, ihasteltu kaloja ja muuten vaan hengailtu, niin loppuilta menikin sitten kämpillä mies-otuksen kanssa kaksin nautiskellen :3

Kaikesta päätellen oon siis tänä vuonna ollut aivan äärimmäisen kiltti!


Tänään on ehditty jo käydä syömässä porukoilla lisää jouluruokaa, ja kun äiti tulee illasta käymään niin napostellaan juustoja ja viiniä naminami. Huomenna sitten heti aamusta urheasti tien päälle ja lähdetään otuksen kans katsomaan meininkejä etelässä päin. Kun joskus uuden vuoden jälkeen palaan, niin aion näyttää teille tarkemmin niitä mun kaloja! :3


Hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3