Pink Paw Print

25.3.2015

Pieni kakun kimpale

On ollut kyllä kerrassaan ihanaa palata taas koulun penkille. Se on jotenkin tohon työharjotteluun verrattuna niin stressitöntä ja helppoa, varsinkin kun meidän käsiteltävät asiat ei ole mitään tähtitiedettä, vaan oikeasti tosi simppeleitä asioita. Toki tulee tylsää ja selkä taas kipeytyy jatkuvasta istumisesta, mutta sentään saa ilmaista ruokaa ja seura on hyvää!

Maanantaikahvit pihvien kanssa.

Oon nyt taas melko täpinöissäni, kun huomenna lähdetään kohti Raahea, ja perjantaina pääsen vietteleen synttäreitä! Vaikka siitä vuosien täyttämisestä en välttämättä enää oo niin täpinöissäni, mutta juhlat on aina juhlat. Tänä vuonna tilanne on vielä poikkeuksellisen hieno, kun vietän synttärit erikseen sekä Raahessa että Tampereella, niin pääsen juhliin kahdesti merkkipäivääni :D

Joskus ois kyllä mielenkiintoista saada kaikki kaverit saman katon alle, koska oon varma että kaikki tulis niin loistavasti toimeen keskenään, kun mun kaverit nyt luonnollisestikin on kaikki sellaisia valioyksilöitä että ei ne vois muutakuin viihtyä keskenään! Melko mahdoton ajatus tosin.

Mun edellinen reppu on ottanut lopputilin, ja tämä astui nyt korvaavaksi kuljetusvälineeksi :3 (tämä malli on täysin sopiva 22-vuotta täyttävälle, jos epäilitte)

ps. Kysymys: KUKA VOI KÄYDÄ HULLUILLA PÄIVILLÄ???? Kävin siellä aikani kuluksi pyörähtämässä, ja meni 5 minuuttia kun mun pää tuli jo kipeäksi siitä kosmetiikkatuoksujen ja hienhajun sekamelskasta. Ei oo ihmisiä varten se paikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:3